Wyszukaj w katalogu
Polecane firmy
KosmetykawPolsce.pl

Wyższa Szkoła Edukacji i Terapii im. prof. Kazimiery Milanowskiej

zobacz
KosmetykawPolsce.pl

JTC Sp. z o.o.

zobacz
Poleć nas innym
Aktualności

Dlaczego to właśnie twój salon kosmetyczny powinien wybrać klient?

26-02-2019

 

Salony kosmetyczne od zawsze cieszą się ogromną popularnością. Nie tylko klienci wybierają się do nich przed ważną uroczystością – weselem, imprezą czy randką, lecz na co dzień pragną dbać o swoją pielęgnację i wygląd zewnętrzny. Konkurencja jest duża, a do dobrego salonu musimy długo oczekiwać na wizytę. Jednak i odległe terminy wcale nie zniechęcają klientów do rezygnacji. Na co zwracamy uwagę wybierając dobry salon beauty?

Bogata oferta salonu i profesjonalny sprzęt
Jeśli potencjalny użytkownik odwiedza twoją stronę powinien bez problemu się na niej poruszać i znaleźć wszelkie potrzebne informacje. Pamiętaj, że z salonów kosmetycznych nie korzystają wyłącznie kobiety, lecz obecnie także duża część mężczyzn. Najlepiej podzielić ofertę na strefę damską i męską.

Standardowe oferty w salonach kosmetycznych zawierają: zabiegi na ciało, dłonie, twarz, depilację, makijaże, a także zabiegi z zakresu medycyny estetycznej. Bardzo często salony  kosmetyczne łączą się z fryzjerskimi. Dla niektórych klientów taka kompleksowość usług jest bardzo istotna.

Pamiętaj, aby ofertę stale poszerzać. Branża kosmetyczna i medyczna dynamicznie się rozwija, a także zmieniają się trendy i badania. Klienci lubią nowości, a także zwracają uwagę na sprzęt w twoim salonie. Powinien być nowoczesny i bezpieczny dla twoich klientów.

Wyszkoleni i doświadczeni pracownicy
Bardzo często klienci wybierają sobie swoich ulubionych kosmetologów czy fryzjerów. Wynika to po prostu z ich doświadczenia, zaangażowania i dużej wiedzy. Inwestuj w rozwój i regularne szkolenia swoich pracowników. Warto pokazywać klientom, że jako firma wciąż się uczycie nowych rzeczy i pogłębiacie swoją wiedzę, tak aby jak najlepiej wykonywać codzienne obowiązki.

Pamiętaj, że wszelkie zabiegi muszą być przeprowadzane profesjonalnie i bezpiecznie, a narzędzia powinny być  dokładnie dezynfekowane i zawsze czyste.

Narzędzia, sprzęt kosmetyczny oraz meble idealnie czyste
W miejscach takich jak salony kosmetyczne, czystość i najwyższy poziom higieny to podstawa. Nie raz słyszymy, że ktoś zaraził się groźną bakterią w salonie beauty lub na skutek niezdezynfekowanego sprzętu wdało się zakażenie lub infekcja. Stosuj najlepsze środki dezynfekujące odpowiednio dostosowane do materiałów, z którego są wykonane. Twoi pracownicy muszą przestrzegać procedur związanych ze sterylizacją i dezynfekcją. Preparaty chemiczne powinny cechować się dużą skutecznością bakterio-, prątko-, grzybo- i wirusobójczą.

Oprócz czystości narzędzi i sprzętu pamiętaj o tym, aby meble nie tylko były gustownie dobrane do wystroju salonu, lecz także lśniły i błyszczały się. Jeśli twoja klientka umawia się na manicure zwróci uwagę na czystość stoliczka. Wybierz specjalne środki chemiczne, które nie tylko będą bezpieczne dla powierzchni mebli, lecz przede wszystkim będą skuteczne. Przy dużym ruchu w twoim salonie, nie ma czasu, aby męczyć się z doczyszczaniem plamy po kawie, rozlanym acetonie czy innej substancji. Efektywne, wydajne i przyjemnie pachnące środki chemiczne znajdziesz w Pro Formula by Diversey, na przykład preparat do czyszczenia mebli w twoim salonie kosmetycznym Cif Furniture Polish.

Dbaj o swoich klientów
Oprócz doskonale wykonanej pracy, zadbaj o to, aby klienci zawsze z chęcią wracali do twojego salonu. Możesz oferować im od czasu do czasu zabiegi w promocyjnych cenach albo niespodzianki z okazji ich urodzin. Ważne, aby pomimo dużej ilości klientów, każdy z nich czuł się traktowany z szacunkiem i uprzejmością. Warto promować swoje usługi także w social mediach, ponieważ wiele osób to właśnie za pośrednictwem Instagrama czy Facebooka.

Pamiętaj, że to właśnie twoi klienci odpowiadają za sukces twojego salonu. Jeśli jesteś jego właścicielem, doskonale wiesz jak bardzo odpowiedzialna i wypełniona codziennymi obowiązkami jest twoja praca. Twój salon wcale nie musi opływać luksusami. Czasami w prostocie tkwi największy sekret. Najważniejsze, abyś dbał o profesjonalizm pracowników, nowoczesny sprzęt oraz sterylną czystość wszystkich narzędzi oraz mebli.

Artykuł powstał przy współpracy z Pro Formula.

mtpmtgsarzetelniafrodytatargipomorskietwojelekitargi.krakowTargi  SPA & WELLNESSimprezytargowekongres kosmetycznyforumprawpacjenta